Časté otázky

Reklamace a servis

Jak postupovat při reklamaci?

Pokud taková situace nastane, musíte využít značkový servis výrobce a domluvit si návštěvu servisního technika. Potřebujete-li kontakt na servisní partnery, můžete zavolat na naši zákaznickou linku +420 739 696 950.

Jaké doklady potřebuji pro vyřízení reklamace?

Požadujeme potvrzený záruční list s vyznačením data prodeje, případně záruční list nepotvrzený zároveň s originální účtenkou. Pokud jste záruční list neobdrželi (u drobnějšího zboží se to může stát), stačí předložit originál účtenky.

Musím zboží reklamovat ihned po zjištění vady?

Záleží na Vás, kdy se rozhodnete zboží reklamovat. Doporučujeme ale závadu reklamovat co nejdříve. Je nutné si uvědomit, že i když zboží nepoužíváte, záruční doba stále běží.

Pokud účtenku ztratím, můžu i přesto reklamaci uplatnit?

Ano. Pomůže nám, pokud předložíte jakýkoliv doklad, podle kterého bychom mohli prodej v našem systému dohledat (v případě platby kartou výpis z účtu, pokud jste zboží pořizovali na splátky pak úvěrovou smlouvu, apod.).

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Zákonem stanovená lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů.

Jak přesně se počítá zákonná 30ti denní lhůta na vyřízení reklamací?

Lhůta začíná běžet dnem, který následuje po dni uplatnění reklamace, přičemž se počítají dny kalendářní, tj. včetně sobot, nedělí i svátků. Podmínkou pro běh této lhůty však je, že nám k vyřízení reklamace poskytnete požadovanou potřebnou součinnost, tedy zejména, že nám umožníte přezkoumat reklamované zboží.

Musí mít zboží při reklamaci originální obal?

Nemusí, zboží můžete reklamovat i bez původního obalu. Máte-li však originální obal k dispozici, doporučujeme jej použít. Originální obaly svou jedinečnou konstrukcí poskytují výrobku maximální bezpečnost při přepravě.

Mohu poslat k reklamaci výrobek bez příslušenství?

Samozřejmě. Reklamační technik tuto skutečnost vyznačí na reklamační protokol.

Mohu se na autorizovaný servis obrátit přímo? Kde zjistím kontakt na servis?

Ano, samozřejmě můžete. Seznam autorizovaných servisů i s kontakty bývá uveden na záručním listě, další možností je internet. K uplatnění reklamace potřebujete záruční list vyplněný prodejcem. Servis je povinen provést záruční opravu zdarma v zákonem stanovené 30ti denní lhůtě.

Jakou mám možnost, pokud servis opravu jako záruční neuzná nebo nedodrží dohodnutý termín?

Obraťte se na kteroukoliv z našich prodejen, situaci prověříme a nabídneme Vám další řešení.

Poskytujete i pozáruční servis?

Ano. Vadné zboží nám můžete přinést na prodejnu. Zdarma zajistíme dopravu do autorizovaného servisu a zpět, platíte pouze cenu opravy samotné. Pozáruční servis a diagnostiku vám zprostředkujeme i v případě, že jste zboží nezakoupili u nás.

 

Doprava a instalace

Můžu si u vás objednat odvoz zakoupeného zboží?

Samozřejmě. V každém městě máme smluvního dopravce, který dopravu dle Vašeho přání realizuje. Objednávku dopravy s Vámi sepíšeme na prodejně. Cenu dopravy, kterou předem znáte, uhradíte při převzetí zboží přímo dopravci. Dopravu lze domluvit i přímo na prodejně.

Dopravíte mi zboží i do vyššího patra bez příplatku?

Cena po Praze je 299 Kč. Doplatek za vynesení zboží do vyššího patra je 199 Kč. V ceně je dopravení spotřebiče na místo určené zákazníkem a také jeho vybalení.

Bude cena stejná, pokud na jednu adresu povezete více spotřebičů?

Pokud přepravce dopravuje více kusů zboží na jednu adresu, přičítá se k ceně dopravy příplatek za každý další kus. O cenách se informujte na prodejně nebo telefonicky.

Za jak dlouho po zakoupení mi výrobek přivezete?

Zboží dopravíme nejpozději do pěti pracovních dnů od nákupu. Den rozvozu, včetně přibližného časového rozmezí pro doručení zboží (obvykle v řádu několika hodin), si sjednáte na prodejně nebo telefonicky v rámci objednávky dopravy.

Odvezete si zároveň starý elektrospotřebič?

Ano, pokud si to budete přát. Starý spotřebič musí být odpojen, vyčištěn a v případě ledniček nebo mrazniček také odmražen a vysušen. Za 1 nový spotřebič odvezeme 1 starý.

 

Vrácení zboží

Mohu zakoupené zboží vyměnit?

Ano. Zboží je ve 14ti-denní lhůtě možno vyměnit za jiný výrobek. Případný rozdíl v ceně bude vzájemně vyrovnán.

Mohu zakoupené zboží vrátit?

Ano. Poskytujeme 14ti-denní lhůtu na vyzkoušení výrobku, ve které můžete zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu. Peníze dostanete zpět.

Dostanu své peníze zpět ihned?

Ve většině případů ano.

Jak mám postupovat, pokud se rozhodnu zboží vrátit?

Zboží přinesete na prodejnu, kde jste ho zakoupili. Zboží musí být kompletní, nepoužité, nepoškozené, v původním obalu a s čistým, tj. dosud nepotvrzeným záručním listem.

Jakým způsobem mi bude vrácena uhrazená cena?

Záleží na způsobu původní úhrady zboží. Pokud jste zboží uhradili platili hotově, vrátíme Vám částku v hotovosti, pokud jste zboží uhradili platební kartou, vrátíme Vám peníze na kartu, resp. na Váš účet.