Časté otázky

Reklamace a servis

  • Jak postupovat při reklamaci?
    Pokud taková situace nastane,musíte využít značkový servis výrobce a domluvit si návštěvu servisního technika. Potřebujete-li kontakt na servisní partnery, můžete zavolat na naši zákaznickou linku 739696950.  
  • Jaké doklady potřebuji pro vyřízení reklamace?
    Požadujeme potvrzený záruční list s vyznačením data prodeje, případně záruční list nepotvrzený zároveň s originální účtenkou. Pokud jste záruční list neobdrželi (u drobnějšího zboží se to může stát), stačí předložit originál účtenky.
  • Musím zboží reklamovat ihned po zjištění vady?
    Záleží na Vás, kdy se rozhodnete zboží reklamovat. Doporučujeme ale závadu reklamovat co nejdříve. Je nutné si uvědomit, že i když zboží nepoužíváte, záruční doba stále běží.
  • Pokud účtenku ztratím, můžu i přesto reklamaci uplatnit?
    Ano. Pomůže nám, pokud předložíte jakýkoliv doklad, podle kterého bychom mohli prodej v našem systému dohledat (v případě platby kartou výpis z účtu, pokud jste zboží pořizovali na splátky pak úvěrovou smlouvu, apod.).
  • Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
    Zákonem stanovená lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. 
  • Jak přesně se počítá zákonná 30ti denní lhůta na vyřízení reklamací?
    Lhůta začíná běžet dnem, který následuje po dni uplatnění reklamace, přičemž se počítají dny kalendářní, tj. včetně sobot, nedělí i svátků. Podmínkou pro běh této lhůty však je, že nám k vyřízení reklamace poskytnete požadovanou potřebnou součinnost, tedy zejména, že nám umožníte přezkoumat reklamované zboží.
  • Musí mít zboží při reklamaci originální obal?
    Nemusí, zboží můžete reklamovat i bez původního obalu. Máte-li však originální obal k dispozici, doporučujeme jej použít. Originální obaly svou jedinečnou konstrukcí poskytují výrobku maximální bezpečnost při přepravě.
  • Mohu poslat k reklamaci výrobek bez příslušenství?
    Samozřejmě. Reklamační technik tuto skutečnost vyznačí na reklamační protokol.
  • Mohu se na autorizovaný servis obrátit přímo? Kde zjistím kontakt na servis?
    Ano, samozřejmě můžete. Seznam autorizovaných servisů i s kontakty bývá uveden na záručním listě, další možností je internet. K uplatnění reklamace potřebujete záruční list vyplněný prodejcem. Servis je povinen provést záruční opravu zdarma v zákonem stanovené 30ti denní lhůtě.
  • Jakou mám možnost, pokud servis opravu jako záruční neuzná nebo nedodrží dohodnutý termín?
    Obraťte se na kteroukoliv z našich prodejen, situaci prověříme a nabídneme Vám další řešení.
  • Poskytujete i pozáruční servis?
    Ano. Vadné zboží nám můžete přinést na prodejnu. Zdarma zajistíme dopravu do autorizovaného servisu a zpět, platíte pouze cenu opravy samotné. Pozáruční servis a diagnostiku vám zprostředkujeme i v případě, že jste zboží nezakoupili u nás.

Doprava a instalace

  • Můžu si u vás objednat odvoz zakoupeného zboží?
    Samozřejmě. V každém městě máme smluvního dopravce, který dopravu dle Vašeho přání realizuje. Objednávku dopravy s Vámi sepíšeme na prodejně. Cenu dopravy, kterou předem znáte, uhradíte při převzetí zboží přímo dopravci. Dopravu lze domluvit i přímo na prodejně.
  • Dopravíte mi zboží i do vyššího patra bez příplatku?
  • Cena po Praze je 299 kč.
  • Doplatek za vynesení zboží do vyššího patra je 199 kč. V ceně je dopravení spotřebiče na místo určené zákazníkem a také jeho vybalení.
  • Bude cena stejná, pokud na jednu adresu povezete více spotřebičů?
    Pokud přepravce dopravuje více kusů zboží na jednu adresu, přičítá se k ceně dopravy příplatek za každý další kus. O cenách se informujte na prodejně nebo telefonicky
  • .Za jak dlouho po zakoupení mi výrobek přivezete?
    Zboží dopravíme nejpozději do pěti pracovních dnů od nákupu. Den rozvozu, včetně přibližného časového rozmezí pro doručení zboží (obvykle v řádu několika hodin), si sjednáte na prodejně nebo telefonicky v rámci objednávky dopravy.
  • Odvezete si zároveň starý elektrospotřebič?
  • Ano, pokud si to budete přát.
  • Starý spotřebič musí být odpojen, vyčištěn a v případě ledniček nebo mrazniček také odmražen a vysušen. Za 1 nový spotřebič odvezeme 1 starý.

Vrácení zboží

  • Mohu zakoupené zboží vyměnit?
    Ano. Zboží je ve 14ti denní lhůtě možno vyměnit za jiný výrobek. Případný rozdíl v ceně bude vzájemně vyrovnán.
  • Mohu zakoupené zboží vrátit?
    Ano. Poskytujeme 14ti denní lhůtu na vyzkoušení výrobku, ve které můžete zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu. Peníze dostanete zpět.
  • Dostanu své peníze hned zpět?
    Ve většině případů ano.
  • Jak mám postupovat, pokud se rozhodnu zboží vrátit?
    Zboží přinesete na prodejnu, kde jste ho zakoupili. Zboží musí být kompletní, nepoužíté, nepoškozené, v původním obalu a s čistým, tj. dosud nepotvrzeným záručním listem.
  • Jakým způsobem mi bude vrácena uhrazená cena?
    Záleží na způsobu původní úhrady zboží. Pokud jste zboží uhradili platili hotově, vrátíme Vám částku v hotovosti, pokud jste zboží uhradili platební kartou, vrátíme Vám peníze na kartu resp. na Váš účet.

Záznamy nebyly nalezeny...