Vše o nákupu

Novotný ELEKTRO – Vrácení zboží

Vyskytl se jakýkoli problém s objednaným spotřebičem? Pročtěte si ještě před kontaktováním naší zákaznické linky postupy při různých typech reklamace zboží. Váš problém je totiž naše starost!

  • Vrácení nevyhovujícího spotřebiče
  • V případě, že zakoupený spotřebič z e-shopu Novotný ELEKTRO z jakéhokoli důvodu neodpovídá vašim představám, máte dle zákona možnost ho do čtrnácti dnů od převzetí vrátit bez udání důvodu.
  • V takovém případě je možné po dohodě přivézt spotřebič s prodejním dokladem (dodacím listem) na naši prodejnu, kde po kontrole zakoupeného výrobku proces vrácení společně vyřešíme.
  • Vyzkoušení zboží představuje adekvátní otestování všech funkcí, které má zboží splňovat dle popisu na e-shopu a představ zákazníka. Nemělo by však dojít k jeho opotřebení.
  • Není nutností vracet zakoupené zboží v originálním obalu. Prodejce (Novotný ELEKTRO, má i přes tuto skutečnost právo na případnou refundaci nákladů spojených s procesem vrácení zboží. Tyto náklady podléhají kontrole spotřebiče prodejcem v případě zjištění jakýchkoli nesrovnalostí mohou být následně zákazníkovi naúčtovány a odečteny od částky, za kterou si zákazník zboží zakoupil.
  • Vrácené zboží samozřejmě musí obsahovat kompletní příslušenství, které bylo obsahem původně doručeného balení. V opačném případě bude chybějící příslušenství odečteno od kupní ceny výronku.
  • Peníze za zakoupené zboží se snažíme v případě uznání reklamace zaslat na účet zákazníka co nejdříve, nejpozději 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy.
  • Pokud je výrobek zakoupen podnikatelem na IČ, nárok na odstoupení od kupní smlouvy do čtrnácti dnů zaniká.
  • Zákaznická linka: +420 739 696 950
  • E-mail: novotnyelektro@email.cz
  • Vzorový formulář k odstoupení od smlouvy

 

  • Spotřebič dorazil poškozený
    • Pokud vámi objednaný spotřebič dorazil poškozený, oznamte prosím tuto skutečnost neprodleně naší společnosti do 48 hodin od doručení a převzetí dané zásilky. Upozorňujeme však, že poškozený obal ještě nemusí nutně znamenat poškození výrobku.
    • V případě viditelně poškozeného obalu zboží před podepsáním dodacího listu zkontrolujte a pokud je i spotřebič poškozen natolik, že je ohroženo jeho správné fungování, výrobek od dopravní společnosti nepřebírejte. Pro úplnost prosím nalezenou vadu detailně popište v rámci zmíněného dodacího listu. V případě podepsání dodacího listu a následné vadě spotřebiče totiž nemusíte mít automaticky nárok na vrácení plné kupní ceny.
    • Pokud je výrobek viditelně poškozen, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu, kde kromě popisu konkrétní vady přidejte pro rychlejší vyřízení vašeho požadavku i fotodokumentaci
    • Zákaznická linka: +420 739 696 950
    • E-mail: novotnyelektro@email.cz

 

  • Spotřebič přestal fungovat ve čtrnáctidenní lhůtě
  • V tomto případě můžete využít variantu odstoupení od smlouvy v zákonem dané době od zakoupení výrobku.
  • Pokud spotřebič ve zmíněné lhůtě vypoví funkci, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu nebo na naší zákaznické lince.
  • V případě zjištění nevhodné manipulace se spotřebičem není naše společnost povinna refundovat vynaložené náklady na koupi v plné výši.
  • Zákaznická linka: +420 739 696 950
  • E-mail: novotnyelektro@email.cz

 

  • Spotřebič přestal fungovat po čtrnáctidenní lhůtě
  • I přes naši maximální snahu o nákup výrobků od předem prověřených dodavatelů může nastat situace, kdy spotřebič přestane fungovat. V takovém případě máme k dispozici síť autorizovaných servisů, na které se můžete obrátit.
  • Po domluvě s vybraným servisem je možné zařídit servis spotřebiče u vás doma. Pokud taková varianta není možná, výrobek můžete do autorizovaných servisů daných značek doručit osobně, popřípadě zaslat poštou. K vyřízení obou typů reklamace si prosím připravte záruční list společně s fakturou.

  • Na vyřízení reklamace máme dle zákona 30 dnů, přesto vždy děláme maximum pro to, aby byl váš požadavek vyřešen rychleji.
  • Pokud jste objednali spotřebič jako podnikatel (tedy na IČ), nepodléhá vyřízení reklamace zákonné lhůtě. Přesto se snažíme i takový požadavek vyřídit co možná nejrychleji.
  • Zákaznická linka: +420 739 696 950
  • E-mail: novotnyelektro@email.cz

 

  • Spotřebič dorazil, ale balení není kompletní
  • Velmi nás mrzí, pokud k podobné situaci došlo. Prosím neprodleně nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu nebo na naši zákaznickou linku.
  • Popište nám celou situaci co možná nejdetailněji a v případě kontaktování e-mailem připojte prosím i fotodokumentaci.
  • Vzniklou situaci důkladně prověříme a domluvíme se na odpovídající kompenzaci.
  • Zákaznická linka: +420 739 696 950
  • E-mail: novotnyelektro@email.cz

 

  • Spotřebič dorazil, ale jedná se o jiný model
  • V případě záměny spotřebiče za jiný nás prosím neprodleně kontaktujte. Celou záležitost samozřejmě prioritně k vaší maximální spokojenosti vyřešíme.
  • V případě rozměrově větších spotřebičů (například pračka či lednice) se prosím ozvěte na naší zákaznickou linku, kde s vámi domluvíme dopravu zaměněného výrobku.
  • Zákaznická linka: +420 739 696 950
  • E-mail: novotnyelektro@email.cz
Potřebujete poradit?
+420 739 696 950 (NONSTOP)

Pokud jste v ČR nalezli výhodnější nabídku, kontaktujte nás.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení